Måndag 10/3

Vaknade imorse och mådde pyton! Jim som kom in med frukost på söngen vart nog lite besviken när jag knappt fick i mig någon mat. Antar att medicinernas biverkningar börjar ta ut sin rätt. Nu börjar det, fysatan! Och imorgon ska jag till och med öka dosen av den ena tabletten, shit kommer inte ihåg när jag gick på så här himla mycket tabletter sist. Jaja bara dom hjälper så är det ju bra, och om jag mår illa och tappar matlusten som förra gången jag åt dom här (1999) så är ju det bara ett stort plus nu till sommaren, hehe. Det hela slutade iaf med att jag stannade hemma idag och sov ut, nu har jag fått i mig lite pasta och sallad trots allt.

Jim kommer nog hem snart. Saknar honom massor!!!! Hmm efter typ 5 timmar och jag känner mig helt ensam utan honom, då är det illa. Eller bara jävligt bra =) Har faktiskt jobbat hela helgen ju så vi har knappt träffats, eller bara på kvällarna när jag har kommit hem. Bytte med Vivvi den här helgen så jobbade på Accent, så himla skönt för där kan jag det mesta, på skorna känner jag mig ganska vilsen ibland.

Hoppas den här veckan går fort. På torsdag är det världens roligaste skoldag, journalistik hela dagen lång. Sen efter det ska jag och Sofie gå på stan och köpa pressent till Sophie, hoppas vi hitta någe asbra! Synd att Emelie inte ska komma på fredag när vi firar henne, hoppas hon ångrar sig =) Torsdag är också våran sista skoldag för veckan,inte förns efter påsk kommer vi gå i skolan på fredagar, och då är det endå jätte rolig dag som väntar endå så det gör inget det heller!

Nej nu ska jag kolla runt lite efter en studentklänning på nätet. Har länge funderat på att ha ett AA fodral, vitt såklart, men vet inte hur det kommer se ut på mig. Tycker att det är världens finaste klänningar, i alla färger också! Men eftersom jag har väldigt mycket kurvor (valkar?) så tror jag att det kommer se konstigt ut, eller så kommer jag åtmindstonde inte känna mig lika fin som jag skulle vilja. Kanske ska ge upp den tanken trots allt? Eller så använder jag det som motivation och tränar arslet av mig dom här tre månaderna, Får se...

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Emelie

Nope jag ska inte komma! Ska på bröllop dagen efter och festa då så!

2008-03-10 @ 16:40:12
Postat av: Daniella

Emelie: Okej, då får du säkert jätte kul där också =)Kommer sakna dig!

2008-03-10 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback