Måndag 17/3

Då var den första dagen på denna korta vecka över. Hade ju som sagt arbetsmiljö prov imorse vid 10.20. Gick väl hyffsat hoppas jag. Fick ett trevligt sms av Sofie där Emelie bjöd in oss två på fika i eftermiddag, inget man tackar nej till =) Så efter sjukhuset halv tre blir det raka vägen till emelie och sofie, trevligt! Diskuterade lördagen med Jello också. Bara hålla tummarna att hon inte jobbar på lördag men annars blir det du och jag sofie som partar hela natten lång. Eller guysen åker väl upp också men du och jag som shakar ass :)

Juste boka in fotvård åt Sanna och mig måndag den 24:e och Jim och jag åker på spa den 25:e istället eftersom skogshöjd hade stängt under påsk. Lite trist men vi kommer ha massa mys under tisdagen och onsdagen. Gudars vilken spa vecka jag kommer ha under lovet. Längtar!

Nu ska jag vänta på att våra bästa år börjar, hoppas Marlena dör. Moahahaha

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback