Onsdag 19/3

Idag har jag varit med en hemlig person på ett hemligt ställe.. Nu blev ni nyfikna va? Hade iaf super trevligt. Tack för dagen din lille hemlige filur <3

Jello sa till mig för några dagar sen att min blogg var tråkig för att den inte inehöl några bilder så nu jäklarns blir det foton. Igår när jim och jag var ute med hunden så plockade jag med kameran och fotade den fina snön. Vilket är det enda positiva med det här jävla vädret föresten!

Jag efter solningen igår, ville bara visa min fräknar som bara blir allt fler. Men om dom skulle försvinna tror jag faktiskt att jag skulle sakna dom...


image949
Vi bor mitt i skogen, jaaa jag vet
image950
kröp under ett träd och fottade uppåt, måste ju vara lite upfiningsrik ibland :)
image951
ser ut som att jag sitter och skiter, men vatta häck?
image952
älsklingen själv <3

Kommentarer
Postat av: Rille

Jim, Största poser'n ;D

2008-03-20 @ 10:03:47
Postat av: Sofie

Fin bild på Jim, även en bra bild på dig när du sitter och skiter också ;)

2008-03-20 @ 12:55:21
Postat av: Daniella

Rille: Hahaha ja som fan :O :P
Sofie: Han är alltid fin ;) min bild kan vi ju diskutera!

2008-03-20 @ 15:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback