Onsdag 26/3

Vet inte hur jag ska beskriva gårdagen på annat sätt än underbar, fantastisk och otroligt mysig? Vi kom till Skogshöjd vid tolv tiden och chekade in i våran svit. Jimpa hade köpt blommor och vin till mig så innan lunchen så delade vi på en flaska vin och åt lite godis. Eftersom jag inte hade ätit något ännu så blev jag lite på kukaluren, men vad gör det? Vi var ju där för att fira. Efter vinet så gick vi ner till resturangen och åt lunch. Oxfile, rödvinsås, kroketer och ännu mera alkohol. Efter den underbara lunchen så gick vi till spa avdelningen och kurade ihop oss i våra morgonrockar. Vi badade i bubbelpool, satt i ångbastung och drack cider och öl. Jag rundade av med en cola också för att vara på den säkra sidan :) Klockan 14.15 var det dags för våran duokur. Vi gick in till en mysigt rum där det fans ett aromabadkar och en ligggrej. Jag hoppade ner i badet och jimpa började med skrub, skalpmasage och inpackning. Efter ca 30 minuter så bytte vi plats. Gud det var så skönt och så avkoplande! Efter allt det här så gick vi ut till badet igen och läste lite tidningar och bara mös.

Vid fem tiden var vi uppe på rummet igen och började göra oss iordning och öppnade champangen. Hela dagen bara flöt på i ett underbart avslapnat tempo och vid sju tiden var vi nere och åt våran tre rätters middag. Mysigt! Åh jag längtar tillbaka nu när jag sitter här och berättar om de hela! Nåväl efter maten så gick vi till Olgas som ligger i samma byggnad. Där drack vi massa roliga drinkar och shotar. Blandannat en shot som hette aphjärna, låter inte så fräscht men den var faktiskt ganska god =) Vi dansade för oss själva och spelade massa biljard!  Vid elva (?) tiden var vi ganska slut körda efter dagens bravader och bestämde oss för att gå upp toll rummet där vi tappade upp ett bad och satt och pratade.

Klockan 09.00 ringde väckarklockan imorse och det var dags efter det vi båda hade längtat efter så otroligt mycket. Hotel frukosten! Här bjöds det på äggröra, bacon, nybakat bröd, varm chockald och mycket mycket mycket mera! Vid tio tiden kom Kenta och hämtade oss eftersom Jim skulle iväg till jobbet men ångrade sig sedan så nu är hela dagen kvar.

Ikväll ska jag träffa Sofie, skojigt! Känns som det var länge sedan? Haha i lördags iofs men det är ett låmgt mellanrum från hur ofta vi brukar träffas nu för tiden. =)

Nu ska jag lägga mig och sova och sedan försöka få i mig lite lunch kanske.

Puss Daniella


Kommentarer
Postat av: jm

underbar dag det blev där :)

2008-03-26 @ 18:01:20
Postat av: Sofie

men ååååh, uppdatera någongång då! ;)

2008-03-28 @ 18:57:02
Postat av: Daniella

Jim: jaa helt fantastisk!
Sofie: NÖJD NU FÖR I HELVETE? :P

2008-03-28 @ 21:15:10
Postat av: Sofie

JA, NU ÄR JAG NÖJD FÖR FAN!!!

2008-04-02 @ 13:23:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback