Onsdag 5/3

Herregud jag vet inte vart jag ska ta vägen??? Jag kan knappt gå, stå eller sätta mig ner och nu börjar träningsvärken sprida sig till biceps och rumpan. Jag vill inte ens fundera över hur morgondagen kommer att kännas! Man säger ju alltid att träningsvärken är som värst två dagar efter själva passet....ohh no!

Snart ska jag, jim,tom, sofie, adam, tobbe,rille och daniel åkta till jellos jobb för att kolla in en inspelning till kvällens "Kvälls öppet". Vrckans program ska tydligen handla om heders mord/heders våld vilket kan vara ganska intressant. Jello hade lite problem med att skrapa ihop publik så klart man ställer upp. Det värsta är att jag missar Greys Anathomy :( Nåväl får väl spana in reprisen!

Så himla skönt att det redan är torsdag imorgon. Nu är det bara dom roliga dagarna kvar i skolan =) Journalistik hela dagen imorgon och mediakomunikation hela fredagen. Sen är det äntligen helg! Ska bli kul att jobba.

Nej om man ska ta och göra sig en liten fruktsallad kanske?

Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback