Söndag 23/3

Kan ju börja med att tala om att kvällen igår var super lyckad! Bild bevis utlovas lite längre ner i detta inlägg. Kvällen började klockan fem när Sofie och Mange kom och hämtade upp mig, Jim och Sanna i Viksberg så begav vi oss av till Söder dit Rille kom senare. Förfestade hemma hos mamma och Malin tills nio tiden och därefter drog vi till Viper room. Vid tio tiden kom Mathias och Tanja dit. Dansade hela natten lång, eller jaaa tills dess att fötterna gav upp.

Vaknade runt tolv idag. Så himla skönt att sova ut och jag mådde jätte bra och var inte det minsta bakis. SKÖNT! Jag och Jimpa låg och mös i sängen ett tag sen tog vi en låmg promenad med hunden och efter det var det dags att fixa till sig lite för nu var det dags för påskmiddag =) Har spenderat hela kvällen hemma ho Jims farmor och Krister. Super mysigt vill jag lova. Vart hur mätt som helst av all den goda maten.

Mysig dag och morgondagen blir ännu mysigare för då firar jag och Jim 2 år <3 Vi ska ju vänta med att fira tills på tisdag då vi åker iväg på en romantisk spa weekend men vi tjuv startar imorgon med bio och middag ute. Älskar dig Jim och det kommer jag alltid att göra. Förstår inte att vi bara har varit tillsammans i 2 år, det känns som vi har k'nt varandra hel livet. Du är det bästa som någonsin kunnat hända mig. Tack för att du alltid finns vid min sida oavset hur jag mår. Älskar dig och det kommer jag slltid att göra <3

Puss Daniella

image955
Body - Gina Tricot
Kjol - Gina Tricot


Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis på två-årsdagen :) Hoppas ni får det mysigt.

2008-03-24 @ 11:15:04
Postat av: Andrea

Snigging!!!

2008-03-24 @ 11:27:05
URL: http://pehs.blogg.se
Postat av: Mea

JÄVLA SNYGGING!!!!!!!!! vafan äru så jävla neger för?

2008-03-24 @ 15:57:06
URL: http://measalmijarvi.blogg.se/
Postat av: Rille

Stor grattis till er! ;D

2008-03-24 @ 18:04:51
Postat av: Emelie

grattis!

2008-03-24 @ 18:09:35
Postat av: Kabbe

Grattis på er två! Tanya hälsar grattis också :)

2008-03-24 @ 23:39:22
Postat av: Jello

Vad fina kläder du hade! Synda att jag inte kunde hänga med ut.. jaja. som vanligt typ. Hoppas ni hade en fin 2årsdag! Puss

2008-03-25 @ 11:14:28
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se
Postat av: Daniella

Tack alla =)

2008-03-26 @ 13:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback