Tisdag 11/3

Nu när jag väl är hemma sitter jag här och börjar nästan fega ur från dagens träning, eller iaf booty träningen. Har en sån jäkla träningsvärk i låren plus att jag aldrig har varit på den och är lite skraj för att gå själv om det är så att jag stårknar efter halva passet. Nej så får jag inte tänka! Om jag skulle få med mig jim så skulle det vara lättare att sluta anstränga sig, om jag är ensam så måste jag ju stanna kvar och hålla ut. Ja helt enkelt lika bra att pallra mig dit till båda passen!

Dagens måltider
Frukost: Dofilus fil och ett glas jouice
Lunch: Soja kyckling (veg grej som smakar kyckling) med ris och en himla massa sallad (talriksmodellen)
Middag: Keldas tomatsoppa med endast 3% fet och en salladstallrik till de

Dagens pass:
17.20-17.50: Booty express
17.55-18.25: Core express

Pratar med Lundis nu om fredagen, helt sjukt va jag är taggad!!! Bra att jag inte drack förra helgen och super bra att jag inte jobbar den här helgen för då kan jag slappna av ännu mera. Längtar längtar längtar! Grattis på födelsedagen idag - 19 barre <3

Juste nu när Carola åkte ut ur melodifestivalen (jävlafansskitballegrej) så måste jag ju fundera ut nya favoriter. Här är mina två alternativ till vinnare : Sanna Nielsen - Empty room eller Sibel - That is were I´ll go

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Hanna =)

Gott med soppa

2008-03-11 @ 15:52:08
URL: http://hannaekelund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback