Tisdag 18/3

Halloj allihoppa!

Jag hann aldrig berätta om gårdagen igår så får väl köra en liten sumering här och nu. Åkte ju till sjukhuset som ni alla vet. Att hitta dit var nog det svåraste jag någonsin har varit med om. Allt var så sjukt stort och jag som ändå är van vid AstridLindgrens sjukhus som är relativt stort vart helt förvånad när jag såg det här. Inne i självaste sjukhuset fans det pressbyråer och frisörer, varför då? Helt knäppt. Jaja efter många om och men så lyckades jag hitta upp till reumatikermottagningen. Jim satt och väntade på mig. Min sjuksköterska snackade om biverkningar (som jag lider av just idag faktiskt) och tog prover. Hon stack och stack och stack! Känner mig helt sönder stucken. Efter jag lämnade sjukhuset så var det raka vägen hem för att få i mig något att äta efter att ha lämnat massa blod. Vid halv sex tiden kände jag mig någolunda pigg igen så jag åkte hem till Emelie där hon och Sofie var. Hade riktigt terevligt. Kollade på gamla bilder - fy satan så man har sett ut asså! Illa illa illa!

Nog om gårdagen. Idag vaknade jag först vid halv sju och kände att jag mådde illa som satan. Inte idag igen var det första som ploppade upp i mitt huvud. Försökte somna om och klockan 08.50 ringde väckarklockan och jag mådde inte ett dugg bättre. Så jag blev hemma idag, får se hur jag mår imorgon. Ska som sagt öka dosen ikväll till 5 tabletter så finns väl en risk att det är värre imorgon bitti igen. Sitter och funderar över om jag ska pausa tabletterna, men jag vill verkligen inte göra det än. Det kan ju ta n¨gra veckor innan kroppen vänjer sig vid tabletterna och sen går illamåendet över. Nej jag fortsätter som planerat!

Måste be om ursäkt för att min blogg har blivit typ sjukhuset själv men jag är inne i en sån period där jag bara måste få skriva av mig om allt det här så stå ut för snart blir det ändring förhoppningsvis!

Puss Daniella

Är så glad för din skull gumman, all lycka till er <3


Kommentarer
Postat av: Sofie

Tack gummsan :) och tack för idag, mycket trevligt! fan vad skoj det ska bli på löööördag!! :D

2008-03-19 @ 15:33:13
Postat av: Daniella

Sofie: hehe så lite så :) Hade jätte kul också. Längtar längtar längtar!

2008-03-19 @ 17:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback