Tisdag 4/3

Fick ett trevligt sms av mamma imorse "Godmorgon mina flickor. Nu har jag satt in lite pengar på era konton. Kramis" Hon skickade till Sanna också så ni inte tror hon kallar Jim en flicka också, haha..eller joo ibaldn så Gay-Lord Focker..nej stakars älskling ;) Hur som helst så var ju de en trevlig och behövlig överaskning. Danke danke! Efter ett tag fick jag ett sms av Jello "Kommer inte till skolan idag. Har huvudvärk typ" Skicka tillbaka "Visst du är bara lat" konstigtnog har jag inte fått någe svar hmm...hehe. Jello det är inte läge till att deppa ihop nu, bara en liten stund kvar i skolan. Måste medge att även jag håller på att ruttna, men vad ska man göra? Bara att bita ihop och hoppas att dagarna går fort fram. Jag har redan lyckats bråka med min historia lärare - JAG HATAR HENNE! Det finns inget vett i den människans huvud vill jag lova! Korse jisses.

Ikväll blir det bodypump vid sju. Alltså kommer jag inte kunna stå upp på hela veckan sen, men det är ju alltid kul =)

Puss Daniella

image899

Kommentarer
Postat av: Jello

Jag försöker....

2008-03-05 @ 10:26:15
URL: http://angelicacarsfeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback