Torsdag 20/3

Tror just jag har fått ett tecken från herrn där uppe! Min tjänst som jag så gärna vill ha ligger ute på nätet nu men dock med tillträde omgående, undra om man kan filura ut något så jag på något konstigt men otroligt bra sätt kan fortsätta med både skolan och ändå få ihop timmarna på skorna. Mamma tycker jag ska söka och fråga om det går att lösa. Att hon är på min sida värmer otroligt mycket. Direkt efter jag har lagt på luren med mamma får jag sms av pappa där det står att Kenneth flyttar från huset i mitten av sommaren och att jag ocg jim kan flytta dit då. Vet inte om det skulle kännas så eget men en otroligt liten hyra på ett nyrenoverat litet hus med sjötomt tackar man väl inte nej till?

Vad ska jag göra, snälla hjälp mig!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback