Torsdag 6/3

Gudars va skumt det känns att sitta i skolan igen, eller skumt att sitta i journalistsalen igen. Men det är faktiskt ganska skönt. Det är dom här dagarna jag har längtat efter. Sista delen av kursen verkar vara hur skön som helst. Tre uppgifter och resten planerar man projektarbetet på. Juste vill bara tala om att på dom här datorerna så har till och med internet rättstavningsprogram. Så nu när jag sitter vid bloggen så blir det ett rött sträck under det jag stavar fel på. Gooood!

Igår var det ju "Kvälls öppet" som gällde. Var faktiskt ganska intressant. Jello placerade mig och Jim precis framför kameran, haha lite skumt att se sig själv i bild. Måste kolla när reprisen är. Kul att träffa Snoffiloffi också, synd att Emelie bangade när jag frågade henne tidigare i veckan annars hade hela treon varit i farten!

Nej nu ska jag börja arbeta lite kanske :) Juste vart är Jello? :O Hon drog med oss till 4:an igår så vi kom hem mitt i natten och nu är hon inte ens här själv, fy satan!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback