Lördag 24/5

Tråkmåns eller mogen det är frågan. Sitter här och inväntar ESC men börjar sakta men säkert drömma mig bort till Sofie, Lisa och Linn och vilka andra tjejer som just nu förar för utgång på Olearsy. Känner mig otroligt tråkig som sitter hemma bara för att jag ska jobba imorgon. Men å andra sidan så orkar jag inte med ännu en bakis dag på jobbet. Man måste mogna till sig någon gång. Slut med fjortisfasoner och dags att tänka vuxet. Vet att jag kommer tacka mig själv imorgon när klockan ringer och det är dags för ännu en dag på Wedins (yeah that´s right, imorgon är det skorna som gäller).

Puss Daniella

....men tänk att få dansa sig in i dimman...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Mogen du är. Dock väldigt tråkig ;)

2008-05-25 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback