Måndag 12/5

Idag har jag jobbat och ståt i hela dagen lång. I morgon är min enda lediga dag sen jobbar jag 8 dagar i sträck igen, men det lönar sig i slutändan trots allt. Farmor och Farfar kom in på jobbet idag och köpte en jätte stor rosa resväska av mig, till mig. Ska få den i studentpressent eftersom jag inte äger en egen resväska och jag ska åka utomlands den 4 juni så var ju det väldigt passande, färgen är ett stort plus. Vet inte riktigt vad jag ska göra imorgon, om jag f¨år tråkigt kanske jag svänger förbi skolan en snabbis på svenska lektionen, eller så sover jag bort hela dagen, går runt i mjukiskläder och kollar allt bra på tv och läser massa blogger. Lutar nog åt det sistnämnda. Håller tummarna på fint väder så kan jag ju ligga ute och plugga arbetsmiljö som jag har prov i nästa tisdag. Fick mejl av läraren idag som sa att om jag struntar i provet får jag VG i slutbetyg men omj ag gör det har jag chans på MVG eftersom jag skrev det på det andra provet, självklart hoppas jag på MVG så ska göra mitt bästa :) Kom på att det vore ändå lite kul att åka in till skolan imorgon och träffa jello, saknar henne...och sofie....får kanske fixa någon slags tjejmiddag på barollo snart? Vore väl mysigt? Får se hur det slutar :)

Nu ska jag göra ett litet historia arbete, fick mejl från den läraren idag (gud va alla lärare mejlar mig) och jag kommer troligen på VG i slutbetyg i historia om jag gör det här arbetet/läxförhöret, haha vilket skämt! Jag som inte ens vet vilket år Hitler dog. pfff....

Puss Daniella

image1033
jag och sannas kim i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

It's very tråkigt i skolan utan dig!

2008-05-14 @ 07:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback