Måndag 19/5

Hej hej hallå!

Kom precis hem från solariumet. Kände mig så himmla frusen och äkligt blek så la mig i 20 minuter. Får se om jag är bränd imorgon eller om det blev lyckat. Måste sola ända fram till studenten så klänningen ser snyggare ut, om det nu är möjligt =) Älskar min klänning <3 Plus att jag måste förbreda tills jag och jimpa åker till bulgarien 4 juni. Bästa studentpressenten ever!

Vad har hänt mer idag? Jag har jobbat i huddinge, på lördag är sista gången där. Sen är det bara södertälje som gäller. Mycket skönare att slippa åka långt på morgonen och att det är en betydligt större butik. Men det har varit himla skoj att få jobba med Sandra, trevlig tjej det där =)

Nej nu ska jag krypa till kojjs!
Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback