Måndag 5/5

Sitter här på jobbet och har precis ätit min lunch. Det jag ville medela hela bloggvärlden var att jag faktiskt lyckades, jag cyklade till jobbet idag och nu sitter jag här och bara längtar till gymmet! Idag blir det hårdträning från 19.15-20.30, vad jag ska göra vet jag inte ännu men det blir väl ännu mera kondition och massa styrketräning. Jag måste komma i min studentklänning! Jaaaa, jag vet att jag inte ens har provat om den är för liten men tänk om...lika bra att kämpa på och ha i bakhuvudet att den är förliten, mer motivation!

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och sedan fortsätta dagens arbete...Jag som inte trodde att jag skulle jobba något den här veckan har snabbt fått äta upp mina felvalda ord. Jobbar idag, imorgon och på lördag.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback