Onsdag 21/5

Nu bränns det i ansiktet vill jag lova. Jag har solat tre dagar i rad men har ändå inte lyckats få någon färg (enligt mig) men nu börjar det brännas som fan och det känns som att läpparna är fyllda med botox. Seschigt?

Har jobbat idag med, men imorgon och på fredag är jag ledigt så ser det ut nu iaf men man vet ju aldrig om dom ringer i sista sekunden och då är det klart att man ställer upp. Hoppas dom ringer =)

Har kört ner Jimpa till Olerays. Han, rille, mathias och adam skulle tydligen se på fotbollen och jag vände hem eftersom det är Greys anathomy på tv.

Nej nu ska jag läsa min dagliga dos av bloggar.
Puss Daniella

image973

Kommentarer
Postat av: Tila Tequila

Vilken snygg klänning! Damn girl, var är den köpt?

2008-05-23 @ 13:10:02
URL: http://purebullshit.blogg.se
Postat av: Daniella

Tila Tequila: Tack så mycket :) På h&m men det var länge sen.

2008-05-23 @ 21:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback