Söndag 4/5

Dagarna bara svävar förbi! I fredags var jag ju med Snuffan på stan. Vi satt och drack vin och åt en god lunch men sen när vi skulle dra en vända på stan så hittade vi inget, nada liksom! Så jag ringde upp min lille underbara älskling som så snällt ställde upp på att köra oss till skärholmen. Jimpa fick bita ihop och gå med oss där en stund. Jag hittade en asa fin klänning på gina som jag ska ha på mig på torsdag då det är studentskiva, wooohhooo! Jimpa hittade två tröjor och sofie hittade inte ett jota! Hon som brukar hitta grejer, hmm. Får gå med henne på stan i veckan igen så ska du se att vi hittar det perfekta till dig också gumman <3 Vad har hänt mer? Juste jag jobbade igår på dagen med Petra, var kul eftersom jag inte har jobbat med henne på jätte länge =) Kul att vara inne på Accent också, känns som att det är här jag hör hemma! Dagen flöt på och jag tror vi fick ganska bra siffror i kassan. Efter jobbet så hade jag planerat att gå och träna men tror ni inte att WorldClass stängde klockan 16.00 då eller? Fy satiken! Jaja får ta det imorgon, måndag. På kvällen blev det utgång. Än en gång kunde jag inte stå emot. Vart en lyckad kväll. Kul att Sofie kunde fixa sig så himla fort så hon joinade =) Jello kom också till olearys efter lite om och men. Gud vilken bra kväll! Vart så där alldelles lagom eftersom jag idag, återigen, ska jobba. Sitter på jobbet nu faktiskt och väntar på att få slå upp dörrarna för ännu en dag på Accent. Kul  kul kul! Jag jobbar här imorgon också. Funderar faktiskt på att cykla till jobbet, undra hur lång tid det tar? Har börjat få lita panik att jag inte kommer komma i min studentklänning, vågar inte prova ens. Aja blir till att cykla till jobbet, äta otroligt nyttigt, träna och sola (sola gör jag för att då känner man sig, iaf jag, mycket snyggare och då gör det inget att jag bär runt på 426423132 extra kilon). Inget ska förstöra min stora dag den 29 maj! Längtar!!!!

Nej nu ska jag jobba, Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är jobbigt att läsa

ha lite space

2008-05-06 @ 20:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback