Söndag18/5

Det råkade visst bli utgång igår. Gudars vad jag ångrar mig idag. Inte för att jag hade träkigt - tvärtom! Men att stå på jobbet i 5 timmar och vara trevlig mot kunderna är något man vill slippa när man är bakis. Dessutom är jag själv hela dagen så jag har ingen som kan täcka upp för mig om jag skulle hålla på att somna. Tur att jag tycker att jobbet är så sjukt kul så jag lär ju lee så fort första kunden kommer in.

Nog snackat om jobb! Kvällen igår är betydligt intressantare för er läsare. Började hos Sofie, jag och hon och massa vin = asa kul! Var väl hos henne vid halv åtta (?) fram till halv elva kanske. Skit kul!!!! Åkte ner till Olles (som alla hippa människor nu kallar det), träffade mycket kul folk =) Toppen kväll helt enkelt med trevligt sällskap kvällen ut. Jag skulle kunnat vara kvar huuuur länge som helst men det är ju en dag imorgon också tänkte jag och begav mig hem vid ett, halv två kanske.

Nej nu är det dags att öppna butiken. Kom förbi om ni inte har någe bättre för er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback