Tisdag 13/5

Idag vart det varken sovmorgon, lugn dag och sol heller inte en jobbig skoldag eller en tuff arbetsdag. Nixpix. Istället vaknade jag av att klockan ringde 08.30 och då var det bara att få i sig en snabb frukost och fixa sig en aning för att sedan åka till skolan, lämna papper i lärarens fack och sedan åka upp till stockholm med Sanna som hade gjort ett np-prov. Gick faktiskt ganska smidigt upp med bilen, försökte leta parkering på gullmarsplan men hittade ingen så vi åkte in på söder och parkerade där mamma och sanna bor. Buss in till centrum för att möta upp våran kära mor som bjöd oss på lunch, mmm sushi buffé. Efter det var det sommar shopping som stod på schemat. Hittade massa fina saker. Orkar inte visa vad det är men snyggt och sommrigt i alla fall. Bland annat bikini, solhatt, kläning, blus och mycket mer. Hittade även fina handdukar, badrumsmatta och tvål och tandborst grejer tills jim och jag flyttar. Kommer bli super duper! Siktar på att vara inne till midsommar, säkert inge problem om vi börjar renovera lite när vi kommer hem från bulgarien den 11 juni. Dit längtra jag också otroligt mycket. Måste vara den perfekta början på det vuxna livet, inte sant?  Nej nu ska jag återgå till historia boken, det här bli sista gången jag slår upp den här skit högen på 600 sidor vill jag lova!

Puss Daniella

image1028
tagen nerifrån bryggorna hos pappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback