Tisdag 20/5

Va är det sant? Det är redan 20:e maj! Fy satan vad dagarna går fort! Om 3 dagar är det lön om 9 dagar är det student och om 15 dagar är det Bulgarien med älsklingen och efter det är det flytt som står på schemat! Kan det bli bättre? Massa roliga saker på en gång, älskar när det är så!!!!!! Men självfallet finns det pissiga saker nu också, allt kan ju inte vara en dans på roser heller. Men faktiskt innerst inne så tror jag att allt är skita bra just nu. SKÖNT! Längtar tills på tisdag då det är mys middag i skolan. Skolan bjuder alla 3:or på en "sista måltid". Jim har bannlyst stället så det blir jag, emma och jello. Förhoppningsvis får vi med oss Linn också =) Hoppas kan man alltid göra!

När Jimpa kommer hem ska jag dra med honom till stan för att hämta nycklar till jobbet imorgon. Har inte hunnit innan och jag öppnar imorgon så det är typ absolut sista chansen :) Efter det bäer det nog av till Jula där vi har hittat jätte fina utemöbler och en grill (så skönt att vi ska flyttar till ett hus och inte en lägenhet nu på sommaren och allt!) efter det blir det väl till att lägga sig och grilla i solariumet, blev ingen färg alls igår :/

Juste jag skulle ha varit i skolan idag, eller om 40 min rättare sagt, men jag skippar sista provet eftersom jag ändå inte kommer få MVG på det, har pluggat för lite. Så jag får "nöja" mig med ett VG i arbetsmiljö helt enkelt.


Puss Daniella

image1071
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback