Tisdag 27/5

Nu är det otroligt nära! Snart är det torsdag =) Konstigt att dagarna bara swichar förbi, jag som trodde det skulle gå såååå långsamt. Igår var det lunch med tjejerna, telefon möte med min läkare (nu är alla piller och sprutor okej inför resan till SB) och sen jobba 14.30-18.00.  Hade så kul på stan. Känns som att jag har känt både Lisa och Martina i flera år redan :) Sen när alla skulle skiljas åt tog jag ett stort farväl till Sofie som ska åka utomlands idag. Hon kommer hem på onsdag och jag åker till sb på onsdag så vi kommer inte ses på 2 hela veckor :( Hur ska jag klara mig? :O

Den här dagen kommer också att gå skit fort. Har massor att göra! Åka ner till stan för att hämta ut medicin, hämta våra pengar till resan. Efter det är det raka vägen upp till Accent i Huddinge för att hämta mina elisabeth arden kräm grej och mitt läppstift från make up store (super fin färg kan visa sen (!). Efter det ska jag till sjukhuset för att ta massa prover sen tillbaka till södertälje för att sola, sen hem och börja fixa mig inför kvällen. Klockan sex ska jag hämta jello och emma för att åka till skolan på en sista måltid med alla treor :) Full rulle hela dagen. I like!!!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback