Torsdag 8/5

Nu är det nära, jävligt nära! Ikväll smäller det! Kommer bli så jävla roligt, är så laddad! Ikväll är det studentskiva som gäller, och inte vilken som helst utan min alldeles egan studentskiva, eller jag delar ju med media såklart :) Kommer bli så kul! Men först måste ju heeeela dagen gå. Som tur är är den planerad in i minsta detalj så allt kommer flyta på himlans fort.
13.00 - Träffa Snnofie på stan för lunch + shopping
15.00 - Sminkning på MakeUpStore
17.00 - Middag+ Förfest hos pappa med massa folk
20.00 - Tåget upp till Cafe Umbra
21.00 - ÄNTLIGEN FRAMME!

Längtar efter att få sätta på mig min super snygga klänning, ni får se massa bilder imorgon för ikväll ska det blixtra!


Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback