½ Reapriset

Gud va trött jag var när klockan ringde imorse vid elva. Bara upp och hoppa. Fixa sig till jobbet, rasta hunden, ringa agria och tandläkaren. Körde ut Jum-Jum till Viksberg där dagmatte Katta väntade. Kom till jobbet efter många om men vid 12.45. Dagen har rullat på hur fort som helst! Har gjort om i butiken eftersom ½ reapriset börjar imorgon. Jag hatar ½ reapriser. Folk blir mycket snålare vill jag lova och om en kund har köpt varan igår tillexempel så kommer som in och vill "köpa om varan" för att få tillbaka ungefär 70 kr. Herregud! Det positiva med det hela är att det nästan alltid är fullt med folk i butiken och man säljer mycket varor. Så det överväger nog det negativa trots allt =) Hur som helst är jag ledig fram till lördag nu om Petras rygg är som den ska. Jim och Jum-Jum mötte upp mig halvvägs från jobbet och hem. På vägen upp till Mariekäll träffade Jum-Jum en liten kompis, Troja. En söt liten Jack Russel flicka. Jag tror Jum-Jum blev kär för när dom hade latjat klart började han pipa och yla typ. Tjejtjusare! Nej nu ska jag hoppa ner i badet och mysa. Ska försöka få med mig Jim ner men han är nog trött efter första dagen på nya arbetet. Imorgon kanske ;)

Godnatt Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback