Charlie och Sigge 5 månader

Tänka sig att vi har haft dom sedan dom var 6 veckor. Tyvärr finns det inga bilder från den tiden eftersom dom var otroligt skygga i början men nu är dom super spralliga och sociala. Tror att dom kom från sin mamma för tidigt men eftersom vi har haft Hamilton, han var bara 8 veckor när vi tog honom, så är man lite vanare vid att lära dom gå på toa och mosa maten osv. Idag fick dom sin favorit mat. Köpte en jätte stor påse med deras favvo hårdisar, dom tycker inte om mjukmat så här hemma serveras det bara hårdisar. Dom fick också en ny leksak och en egen kalender som vi fyller i fakta om dom i. Kul =)

Vart en sen lunch / tidig middag ute i viksberg idag efter att Jim kom "hem" dit efter jobbet. Så till lite måltid ikväll har vi köpt ost kex och chiabata. Blir till att tända ljus, sätta på idol och äte det ikväll. Längtar. Vi har faktiskt tagit oss i kragen och städat här hemma nyss också, skönt.

Hörs senare
Daniella

Kommentarer
Postat av: Trine

gud vilka bra katter som inte gillar blötfoder! det är ju så äckligt o hålla på med tycker jag så jag kräks typ varje gång när jag ska mata mammas katt.. så brukar ge honom torrfoder jag me :P hah. gud.. nu får jag sluta tjata om katter ahah.

2008-10-01 @ 19:31:28
URL: http://trinepalmer.blogg.se/
Postat av: Daniella

hehe jaa jag vet,usch det är äkligt att hålla på med så jag är så tacksam över att dom inte gillar de :P

2008-10-01 @ 20:48:52
URL: http://daniellaclaesson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback