En dag i hälsans tecken

Idag sov jag och Jum-Jum ut rejält. Vaknade 10.20 av att Sanna ringde. Pratade med henne om fredagen. Hon och Anton ska komma hit på middag och idol. Gud va skojsigt! Saknar henne massor. Hur som helst, efter det städade jag av lägenheten igen. Storstädade igår men de är helt stört hur fort det blir skitigt med två katter och en hund. Efter städningen gick jag och jum-jum på långpromenad i skogen. Han har blivit så duktig på att gå i koppel nu.Längtar tills han blir lite större så man kan gå ännu längre. När vi kom hem var det lunchdags och efter det slocknade han på soffan. Han har blivit jätte stor nu! 11 veckor imorgon. Har lite panik inför 6 månaders ålder då han räknas som tonåring och hamnar i trotsåldern. Ska gå massa kurser med honom så han blir jätte duktig. Jaja medans han sov gjorde jag lunch till mig - fruktsallad. Mums! När Jim kommer hem ska vi gå ännu en långpromenad och till middag blir det köttbullar, potatismos, brunsås och lingonsylt. Smarrigt!

Imorgon ska vi ut till Viksberg och träna Jum-Jum i skogen. Va roligt! Då får han springa runt med Bamse också. Det är en sån himmla härlig höst. Känner lyckopirr i hela kroppen =) Skönt! Nej nu ska jag kolla på Våra bästa år.

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback