Härliga höstdagar

Idag har vi haft våran lille Jum-Jum i precis en vecka. Gudars va jag längtar tills han blir lite större så man kan gå långpromenader. Nu är det ju så himla mysigt väder ute och allt ser jätte fint ut. Träden är färgglada och luften är frisk. Härligt!

Just nu sitter jag här på jobbet, öppnar om ca 10 minuter. Jag kommer alltid hit tidigare än jag ska, men då hinner man fixa runt lite i butiken innan det är dags att öppna. Skönt att slippa stressa. Det är så kul att jobba på söndagar, hur många gånger har jag inte sagt det nu? Är så laddad för att träffa folk. Dessutom har jag varit vaken sedan 09.30 så känner att energin riktigt har kommit igång.

Ikväll ska vi på kalas. Olle fyller år. Ska bli trevligt och såklart får Jum-Jum följa med. Igår kom pappa, louise, farmor och farfar förbi på fika och förälskade sig i det lilla charmtrollet. Hade riktigt trevligt.

Nej nu ska jag börja jobba lite lätt. Hörs senare!

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback