Jobba jobba jobba!

Gud va jag har varit trött dom senaste dagarna. I söndags gick vi och la oss klockan nio, somnade som en stock men klockan tio över nio ringde farmor och väkte mig för att boka in måndagen. Det är illa när ens farmor är uppe senare än en själv. Igår hamnade vi också i sängen super tidigt, tio tror jag vi låg och snarkade. Skönt! Ikväll blir det nog samma tid igen. Direkt i säng efter DH. Ska upp och jobba tidigt imorgon med. Jobbar tisdag, onsdag, torsdag, lördag och söndag. Full vecka!

Sanna skulle ha passat Jum-Jum imrgon men Jim har blivit sjuk så han är hemma imorgon och passar honom. På kvällen ska vi förmodligen hem till pappa och äta middag. Han och Jim ska snacka jobb nu när pappa har erbjudit honom jobb på hans firma. Hoppas det blir bra! Ska ta med Jum-Jum också så sanna får träffa honom =)

Nej nu ska jag fortsätta kolla på S.O.S familj, fan va störda ungjävlar det finns alltså!

Puss Daniella


Grattis Darling till körkortet, sa ju att du skulle kirra de ;)

Kommentarer
Postat av: Jello

Tack :)

2008-10-15 @ 09:54:03
Postat av: Anonym

det var väl inge fel på dom ungarna som va me igår? :P

2008-10-15 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback