Jum-Jum en blandning mellan labbe-golden-leonberger-setter-springe spanniel

Oj oj oj va det har hänt mycket sedan sist.I lördags fyllde mamma år. På dagen storstädade jag och jim, i säkert två timmar! Åkte och handlade inför, lyssna nu, vår lilla hundvalp. Gissa om det var svårt att hålla de hemligt för alla? Lördagen gick ganska fort, hade riktigt trevligt. Var nykter, vilket jag ska försöka vara enda till min 20 års dag i februari nästa år. Men det betyder inte att jag ska vara tråkig för de ;) På msöndagen jobbade jag, gick bra där. Sista timmen gick så sakta eftersom jag bara längtade efter att åka och hämta lille Jum-Jum. Jim hämtrade mig kvart över fyra sen bar det av till en uppfödare som heter Hundenssköld. Jum-Jum har flera syskon som fortfarande finns kvar att köpa. Endast tikar kvar. Hon som håller i det  var hur snäll som helst och hade massa fina hundar. Jum-Jum var mycket mycket mindre än vi trodde. Katterna är större!!! Just nu är det mest samma sak hela tiden. Mata, sova, gå ut och kissa. Har funkat riktigt bra hittils. Ingen enda lite olycka inne på hela dagen. Han är duktig och piper så fort han måste kissa eller bajsa. Just nu ligger han på mig och sover. Åhhh så söt! Alla nära och kära får komma förbi och hälsa på =) Nu har jag en hel del ärenden att ta tag i innan dagen är slut och jim kommer hem från jobbet.

- Spärra Jims mobilnummer. (Han har tappat bort mobilen så är det något skriv till mitt nummer eller ring hem)
- Klippa klorna på Charlie, Sigge och Jum-Jum.
- Kolla efter valpkurs
- Försäkra Jum-Jum.
- Skicka bilder till uppfödaren och berätta om första natten.
Åka till Djurmagasinet och köpa massa grejer.

Puss Daniella




Kommentarer
Postat av: julia

vilken sötnos! =)

2008-10-06 @ 14:24:17
Postat av: Sophie

Så söt han är :)

2008-10-06 @ 19:13:56
URL: http://sophiesticated.blogg.se/
Postat av: Anonym

ååh va sööt! jag vill hälsa på!

2008-10-06 @ 22:02:21
Postat av: tanya skrev det där över :P

2008-10-06 @ 22:02:54
Postat av: Rille

Va söt! Va liten han är (:

2008-10-06 @ 22:07:16
Postat av: Jello

vilken himla söt!

2008-10-07 @ 19:04:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback