Kommer inte ihåg när jag var så här trött senast

Nu börjar jag bli super trött, dags för nattsömn kanske? Har kollat på sos familj. Hur i helskotta kan en 12 åring vara så jävla uppkäftig och elak? :O Vad skulle man göra som förälder om ens unge var så där? Stakars föräldrar säger jag bara. Har förövrigt haft en tipptopp kväll. Emelie och Henke kom förbi en stund innan åtta och hälsade på oss. Lekte lite med Jum-Jum och hämtade tröjor. Efter det åt jag och jim middag, gudars va gott det var! Blev sent eftersom han jobbade och jag var för lat för att börja fixa med maten under dagen. Imorgon kanske ;) Nej nu ska jag kolla klart på Christine, rasta hunden och sedan är det bums i säng. Har en lång dag framför mig imorgon.

God natt
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback