Tandläkarskräck på hög nivå

Jaha då har jag tagit mig i kragen och bokat tandläkartid. Jag är sjukligt livrädd för tandläkaren. Jag fick en tid i sommras men den "glömde" jag helt bort så nu var det dags att fixa en ny innan årsskiftet så jag slipper punga ut med flera tusenlappar eftersom jag alltid har hål i tänderna. Det spelar ingen roll hur mycket jag borstar dom förbannade tänderna eller om jag struntar i sockerprodukter, jag har alltid minst två hål. Kanske därför jag är så himmla rädd? Usch den långa nålen som dom sprutar in bedövning med och sen lägger man till det hemska borr ljudet som låter som man har en stor jävla gräsklippare i käften. Nej tack! Funderar ärligt talat på att avboka och bojkotta tandläkaren för evigt. Jim vill du kyssan en gammal hagga utan en ennda tand i käften? Du blir nog så illa tvungen....

Igår var vi ju på middag hos pappa och louise, var himmla lyckat. Jim börjar jobba hos Dry-it  på måndag troligen. Kul! Pappa nu förväntar vi han sig firmabil och ny mobil. Vill hemskt gärna ha tillgång till lägenheten i Norge också. Okej? Nej nu ska jag slita prata strunt och börja jobba igen. Åhh efter jobbet ska jag och jim shoppa. Kul kul kul!

Puss Daniella

p.s ta det lugnt du "djurvän" fär ute, min syster är hundvakt idag så Jum-Jum är inte själv ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för igår! jag hade det trevligt! :) plus att du har världens sötaste hund. ^^ det är bara att blunda och gapa till tandläkaren det kommer gå bra. håller tummarna! :) puss

2008-10-19 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback