Tipp topp humör

Gud va jag känner mig lycklig och glad idag =) Började jobba klockan halv tolv. Möttes av en halv hysterisk Lena som sa att Mia fyller år jag måste springa in på h&m för att hitta på någon pressent. Skuttade iväg och köpte ögonskugga, läppglans och en ansiktsmask som blir super nu när hon ska utomlands, kommer vara så himla fin =) Efter ett tag på jobbet frågade Mia om jag ville ha "utvecklingssamtal", vart himla glad eftersom det egentligen bara är ordinarie och fasta som har det. Skum jag är men det var roligt =) Klockan gick suoer fort idag. Vid tio i sex sa jag till Lena att jag bara skulle kissa innan hon gick hem så jag kunde stänga vid sju. Då huxflux visade det sig att jag slutade vid sex och att det hon som stängde, skönt! Ringde Jim som fick hämta mig en timme tidigare.

Nu sitter jag här med boysen. Adam och Daniel kom just hit. Nu spelar dom nhl och snackar om olika lag, jag har stängt av öronen så jag slipper höra om alla spelar, hehe. Snart börjar Idol så tror jag kan härda ut. Skönt med en lugn social kväll idag. Imorgon bitti ska jag och jim iväg och handla och storstäda. På eftermiddagen åker vi upp till mamma som fyller år. Congrats! Blir lugn kväll även då. Gudars va skönt det ska bli =)

Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback