Uppdatering

Ojojoj nu var det evigheter sedan jag skrev. Måste ha varit innan helgen va? Nåja får väl köra en liten uppdatering för er läsare. I torsdags kom sanna hit på kvällen och sov över, vi spenderade hela fredagen tillsammans. Började med att storhandla inför middagen vi skulle hålla för våra män på kvällen. Städade som tokar gjorde vi också! Åkte hur som helst och hämtade Anton vid kvart i åtta vid tåget, stressade hem så vi ksulle hinna till Idol. Mötte Jimpa i dörren typ så det var perfekt tajming. Super trevlig fredagkväll=) På lördagen var det upp och jobba och på kvällen tog vi det bara lugnt. Skulle på bio men somnade i soffan supertidigt båda två så det flyttade vi till söndagen. Gick på "Patrik 1,5" , en grymt bra film vill jag lova! Dessvärre blir jag så jävla irriterad på alla omogna jävlar så lever i sin bubbla där det är "så jävla äkligt" när två killar pussas på film. Själv tycker jag att det är dom trångsynta jävlarna som är jävligt äkliga som inte inser att kärlek är kärlek! Huuur som helst så är det en sevärd film! I måndags var både jag och jim lediga, mysigt! Tyvärr var det inte lika mysigt på kvällen då jag vart sjuk. Fick en sådan huvudvärk som jag inte trodde fanns. Okej jag har väl haft huvudväårk förut, såklart. Men då har det bara varit att ta alvedon så försvinner det efter 20 min. Det här var inte den typen av huvudvärk vill jag lova. Korsejisses säger jag bara! Sen kröp febern fram och sen började jag må illa för huvudvärken så jag viste inte vart jag skulle ta vägen. Vaknade på tisdagen med denna jävla huvudvärk som vägrade att försvinna. Hade klockan på alarm var 5:e timma så jag kom ihåg att ta alvedon. På tisdagskvällen gick det över när vi var ute i viksberg. Tom har börjat tatuera. Han är sjukt duktig vill jag bara be att få tala om. Så om någon vill vara övningspalet till honom så hör av er =) Han tatuerade Jim. Jimpa vart så lycklig att han äntligen fick sitt ankare på underarmen  som han har tjatat om hur länge som helst. Blev super fint! Får se om vi åker ut dit ikväll så ska han tatuera sig ännu mera, får se vad det blir för kul. Och idag, tisdag, har jag faktiskt hunnit med en hel del men har massa kvar att göra under dagen. Har varir och vaccinerat Jum-Jum och storstädat och klockan är bara halv tolv typ. Duktig! Det som återstår av dagens planering är att åka till Djurmagasinet och köpa kattsand och hundmat. Sen måste jag ner på stan för att springa in på apoteket coh köpa avmaskning till djuren. Sen måste jag till en vanli affär och köpa toapapper. Sen är jag äntligen klar =) Nu ska jag ge Jum-Jum mat nu och invänta något bra tv-program. Åhhh kom just på att det är valpkurs imorgon! KUL KUL KUL!!!

Puss Daniella
p.s nu har jag inte drukigt alkohol på 1 månad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback