Äntligen måndag

Nu är det äntligen måndag =) Skönt att komma tillbaka till jobbet efter en veckas sjukdom. Jobbar med Lucia också, akn det blir bättre? Va kul! Ny måndag, ny vecka, nya tag!

Igår gjorde jag och jim något som jag har längtat efter så himla länge. Vi åkte och spelade badminton. Fasiken var kul det var! Idag vaknade jag med träningsvärk men det är de värt. Ska spela imorgon också, och hämta hem träningscykeln och försöka få tag i mitt och jims core videoband. Nu jäklar =) Äntligen har jag hittat något som jag tycker är kul - badminton!

Nu ska jag äta och sedan röra mig ner till jobbet. Hörs senare. Jag måste lägga upp bilder ifrån fredags också =)


Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback