Badminton is the shit

Ja ni ser ju rubriken. "Träningen" håller i sig. Har kört badminton två gånger den här veckan och idag blir det en tredje, sen efter de blir det ett core pass hemma framför tv:n. Som jag sa tidigare så ska jag och jim få ett träningsprogram på dvd, superduper ju! Vad har hänt mer sedan sist? Jag har jobbat och ståt i. Det gör jag idag också och fortsättningsvis den här veckan. Efter jobbet idag blir det middag i viksberg efter de snor vi bilen så vi hinner ut till bollhallen. Är lata med bil idag men förra gången gick vi faktiskt från träningen hem till mariekäll. Det är fasiken långt :O Hurtbullar!

Nu ska jag soppa av golvet =)
Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback