Blahaaa

Home sweet home! Usch jag känner mig helt loj. Men det är inget vi ska prata om här eftersom vissa läser som inte borde läsa. Känner att jag ska prata lite med Petra imorgon på jobbet, hon är hajj på sånt här. Får se om jag vågar ta upp de bara. Jaja usch snart börjar jag tjura som en jävla barnunge igen. Tur att jag har såna bra vänner och en otroligt bra pojkvän <3 Ska nog läggamig i badet snart och bara kura ihop mig. Kanske ska ringa mamma?

Imorse innan jag gick till jobbet så kröp både Charlie och Svea ner i min skokartong. Dom gillar det - precis som bror sin. Hamilton älskar sko kartonger och sover alltid i dom så fort han får chansen. Men nu börjar han bli lite för stor för kartongerna så kanterna brukar spricka. Men katter ska ju vara lite pluffsiga så det är mysigt =)

Nu ska jag kolla på "Vem kan slå fredrik och filip?"

Puss Daniella


Charlie (v) och Svea (h) myser i min skokartong

Mina nya stövlar som kartongen innehöll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback