Catwoman släng dig i väggen

Äntligen är vi hemma hos katterna igen! Man märker verkligen att dom blir glada när man kommer hem. Sätter sig vid fötterna och skriker sen när man lyfter upp dom kurrar dom som tusan. Gulligull! Nyss följde små grabbarna med mig in på toa. Känns lite halv kul att ha två katter stirandes på en när man sitter och försöker göra nummer två, ack ack! Sen skuttade dom glatt ner i badkaret och lekte med en boll. Tror jag har förvandlats till en catwoman!

Pratade med Jello tidigare idag. Fan va jag längtar tills imorgon. Problemet är bara vad jag ska ha på mig :O Tycker inte jag har någe fint hemma. Kanske åker ner till stan lite tidigare imorgon så jag kan springa en vända på stan innan jobbet. Låter toppen!

Snart börjar Idol, åhhh va roligt =)


Puss Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback