Detox nästa vecka!

Nu är jag helt slut vill jag lova. Tror aldrig jag har kört så hårt som denna gång. Redbull innan varje pass? Ja tack! Nästa vecka ska jag detoxa kroppen så den är laddad inför hösten. Ska få ur mig alla gifter och slaggprodukter. Grönsaker, frukter och massa vatten. Frukt tallrik till middag och god sallad till lunch. Mumms :P Vatten att dricka är väl mindre gott, usch hatar vatten, tacka gudarna för soda stream!

Denna helg blir super lugn, min jobb helg. Nästa helg när jag är ledig tar jag mitt pick och pack och åker till Hällefors oh hälsar på syrran som pluggar och står i. Är så stolt över henne som orkar och som har tagit sig igenom så tuffa saker. Hon är min förebild <3 Längtar massor till nästa helg, hinner inte träffa henne den här helgen så nästa helg då jäklar!

Nu ska jag krypa till kojjs med min bok om jag inte somnar på vägen in till sovrummet. Då får Jim konka mig resten av vägen, skönt =)

Puss Daniella


Lunch i veckan Tanyis? Tisdag eller onsdag. På Nancys såklart, jag detoxar ;)

Kommentarer
Postat av: Tanya

Usch ta bort den bilden de är ju hemsk på mig:P du får skicka de andra, haru msn? jag vill äta lunch ! :D

2008-09-07 @ 10:16:42
Postat av: tanya

om du tar bort bilden dvs ;)

2008-09-07 @ 10:17:34
Postat av: Daniella

Tanya: Haha bilden stannar :) Ses på onsdag! Va roligt :D

2008-09-07 @ 10:55:48
Postat av: Anonym

usch då. den som är så hemsk. :) adda tanya[email protected] om du har lust :)

2008-09-10 @ 11:10:52
Postat av: Daniella

Hehe neej då :) Har addat dig nu! pussss

2008-09-10 @ 11:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback