Fredde och fille-pille

Jag slutar aldrig förvånas över Filip och Fredrik - jag älskar dom! Har precis kollat klart på premiär avsnittet av vem kan slå filip och fredrik. Antar att hela tanken är att man ska heja på motståndaren, men det gör varken jag eller jim. Fan club!

Har förövrigt planerat inför helgen. Ledig på fredag också så då tänkte jag kolla om jag kan spendera dagen ute i viksberg, jag saknar skogen. Sen plocka upp Jimpa efter jobbet och kanske äta middag där ute med hela familjen Tillberg. Mysigt =) Upp tidigt på lördag för att åka hem till mamma och spana in nya lyan. Åker upp samtidigt som Jimpa så jag får sällis på tåget. Kommer nog vara hos mamma vid halv nio tiden, somna om ett tag kanske och sen vakna igen av en super god frukost. Det är så mysigt att komma hem till mamma, man blir så omhändertagen och hon planerar allt i tipp topp. Lovar att hon kommer ha köpt gott tee med massa goda frukost mackor. Efter det ska vi nog tapetsera hemma hos henne, hur det nu kommer gå. Lägger upp bilder på de senare, antar att det kommer se himla roligt ut =) Sen blir det lunch på 91:an hos Malin där vi ska dricka vin och mysa. Efter de antar jag att det blir shopping i city, kanske hittar jag något att ha på mig på kvällen? Vill antingen ha spetsklänning i svart eller någon snygg frans klänning - såg en super fin på H&M för inte så länge sedan. Nåja får väl se vad som händer. Roligt ska det blir iaf.

Nu ska jag glutta runt på folks bloggar och invänta sex and the city. Längtar tills imorgon då det blir badminton igen. Kul kul kul!

God natt Daniella

Jag efter en kräftskiva hos Johannas kompis. På väg till Olearys =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback