Godmorning beautiful, how was your night?

Sorry för dålig uppdatering. Har kännt mig lite blaha men nu känns det bättre =)  Man ska inte vara omkring människor som är negativa och gnälliga för då blir man likadan själv. Skönt att klippa alla band! Pratade med Petra igår och det hjälpte mycket, även Lucia och Vivi var stora stöd under gårdagen <3

Idag är jag ledig, gudars va skönt. Längtar efter det nya schemat, undra hur många timmar jag får? Tänk om det är så bra att jag klarar mig på endast Accent timmarna, att verkligen få jobba med något man känner att man är bra på och trivs med. Hur guld verkar inte de? Håller tummarna. Idag ska jag även åka ut till Viksberg, socialicera med Katta. Måste kolla hur det är med Mimi, hon blev biten rakt igenom örat igår av någon elak katt. Usch stakars gammelkisse.

Kanske ska slå en pling till jobbet senare och kolla hur mötet gick i morse. Får se om jag kommer ihåg annars hör dom av sig  om det var något viktigt =)

Puss Daniella

Kommentarer
Postat av: jello

vad är det som händer?

2008-09-12 @ 12:38:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback