Hard work work work

Gudars vad det känns som att jag har använt den där rubriken många gånger, men den stämer ju faktiskt varje gång! Nu har jag jobbar fredag, lördag, söndag och idag. År ledig fram till fredag igen om dom inte ringer tidigare. Åh det är så kul! Alla kunder är så glada och trevligt. Speciellt kul är det när dom frågar om råd osv. Alltid kul att hjälpa till =)

Kanske ska uppdatera er lite om helgen föresten. Vi tar en snabbis....obs!
Fredag: Efter jobber kom Jim och hämtade mig, körde mig till Jello. Där var det massa tevligt brudar och kvällen bjöd på skvaller, god mat och dryck. Gick ner till Olearys där jag inte blev långvarig. Var hemma vid kvart över tolv - halv ett. Skönt!
Lördag: Jobbade med Lena, stängde klockan fyra. Jimpa kom och hämtade mig sen åkte vi ut till Viksberg (har spenderat mycket tid där nu, kul kul kul). Åt god mat och sen huxflux fick Jim för sig att träffa Rille. Han åkte och jag var kvar med Katta under hela kvällen, riktigt trevlligt om jag får säga det själv. Kom hem vid elva tiden. Kollade llite på tv sen kom jimpa hem vid två sen var det natt natt för oss båda.
Söndag: Vaknade uppo super pigg! Det är så roligt att jobba söndagar. Det är en tävling mot budgeten som jag oftast brukar vinna. Jag fixade i butiken och öppna klockan tolv. Efter jobbet plockade jim upp mig sen återigen ut till viksberg. Åt massa god mat sen skulle vi hem. Åkte och hyrde filmer i salem men fick för oss att åka ut och kolla på dom med Katta så vi spenderade hela kvällen där hemma. Tror vi var hemma i sängen vid halv ett.

Jepp det var min helg i kortadrag. Helt underbart! Imorgon ska jag upp till mamma vid fyra tiden. Äta på någon bra sushi resturang och sedan mysa. Ska faktiskt sova där eftersom hennes soffa kommer på onsdag förmiddag måste jag vara där och ta emot den. Hur ska jag klara mig utan Jim? :O

Puss Daniella
p.s Sanna och jag har köpt en asabra födelsedags pressent till mamma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback