Heja heja heja Telge!

Alldelles strax ska jag och Jim iväg på hockey. Äntligen har de dragit igång igen! Hoppas att ssk vinner denna match också eftersom det har gott så bra dom senaste två matcherna. Skönt att vi får biljetter av TumbaGolv =)

Imorse ringde Katta och väkte oss klockan elva, sen kom hon och plockade upp oss här hemma. Alltså har dagen spenderats ute i viksberg. Plockat svamp och varit ute i skogen. Mysigt. Blir samma sak hela veckan skulle jag tro, härligt!

Hahaha för en stund sen hoppas Svea rakt in i spegeln och trodde att det var ett rum på andra sidan, fy satan va jag garvade.

Puss Daniella


mina små darlings <3

Kommentarer
Postat av: Trine

jaaa, mammas katt ser häftig ut men den är elak också! vill aldrig kela med mig. blir typ ledsen haha. dina katter är jättefina också :D jättesöta! jag vill också ha en katt.

2008-09-30 @ 22:48:49
URL: http://trinepalmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback