Hejdundrans liv här hemma

Känns som att vi har hunnit med en hel del idag redan. Katta ringde och väkte oss vid elva tiden då var det bara att hoppa in i bilen och åka iväg till Viksberg för att säga hej då till Tom och Kenta som ska till Magaluf med jobbet. Snacka om att jag är avis - vill också utomlands! Var iaf där ute i någon timme sen åkte vi till donken och köpte lunch - mmm cescar sallad! Den är så grymt god där, köper nästan alltid den. Nu är vi hemma hos oss igen och är lite sociala med katterna eftersom vi ska vara borta hela kvällen. Charlie och Svea Sigge leker för fulla muggar. Haha nu hoppade dom på lampan så att den tändes. Kanske är mina små pojkar genier? Eller nej skulle inte tro det för nu sprang Charlie rakt in i balkongdörren utan att stanna. Herre gud! Jaja vi hörds lite senare så får jag uppdatera er. Tror att jag plockar med mig datan. Dessvärre kommer det inte att bli några nya bilder efter helgen och så vidare för nu är min kamera ute och reser med TumbaGolv, undra om jag kommer få ångra att jag lånade ut den? =)

Hörs senare
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback