Helg firande

Jaha nu blir det sådär konstigt igen. Jim och jag firar helg en måndag eftersom jag har jobbat. Det har väl sin charm trots allt. Han sitter och spelar nhl på vårat ps3 medans jag sitter här och är sociala med er. Han lyckades nyss kläcka ur sig att han ville ha spel kväll enda fram till klockan två inatt. Pff, jag ska snart knäppa över till scrubs hade jag tänkt. Föresten så har det redan börjat så nu spelar han på övertid. Gud va snäll jag är, så svårt att säga nej till en sån söt liten grabb. Nej nu börjar jag bli orolig, detta sa han nyss.
J - Jag är nog ganska lik den där killen som Jennifer Aniston va tillsammans med.
D - Brad Pitt? (någon har bra självförtroende tänker jag här)
J - Nej den där andra. Han tjocka fula.
D - Vince Vaughn?
J - Ja på alla sätt och vis.
Ibland förstår jag inte hur han tänker, min fästman...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback