Helg mys

Äntligen är jag hemma efter en otroligt tuff men rolig dag på jobbet! Fick hur mycket varor som helst så dom har jag kämpat mig igenom. Kul att jobba med mia =) Jim kom och mötte mig när jag slutade så gick vi och handlade lite till middagen. När jag öppnade dörren hit hem möttes jag av en nystaädad lägenhet och massa nya grejer i kylskåpet och frysen. Storhandlat och storstädat, finns det någon bättre pojkvän där ute? Skulle inte tro de va ;) Ikväll ska vi fira att det är "helg". Eftersom jag alltid jobbar under helgen så blir våra veckor lite snestälda så idag var det sista arbetsdagen fram till fredag, om dom inte ringer, så därför firar vi myshelg idag istället på fredagar som andra människor. Härligt!

Har redan lite planer inför nästa, riktigt, helg. På fredag ska jag hem till Jello. Måste spana in nya lyan och drick vin och äta god mat. Härligt! Slutar jobbet klockan kvart över sju så efter det blir det raka vägen upp till henne! Börjar inte jobba förens elva på lördagen heller om jag inte missminner mig. Kul kul kul!!!!

Nu ropar Jim att min mat är klar. Gott!!!

Puss Daniella


Världens bästa och snyggaste pöjk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback