I give up!

Jaha det här slutade precis som alla andra dieter som jag har försökt mig på. Barnmatsdieten, nutrilett , buljongvatten osv. You name it - I have tried it! Orkar inte detoxa mer. Inte för att jag är hungig, heller inte för att det är äkligt. Utan av den enkla anledningen att jag kommer vilja ha fisk, spenatlasagne och grönsakssoppa. När ska jag förstå att sånt här trams inte funkar på mig? Gud så pinsamt, men vafasiken älskar man mat så gör man ;) Jag lovar mig själv att inte äta onyttigt, men endå god mat. Jag tycker ju om nyttig mat så det är bara att hålla sig till de. Måste ju vara fräsch till Maldiverna som jag och jim förhoppningsvis ska till nästa höst om vi lyckas spara pengar =) Då ska jag springa runt där på stranden och spexa med min nya kropp.

Badmintonen gick sisådär idag. Svettig som fasiken blev jag men kändes inte som att jag kom in i de hela. Troligtvs blir det badminton imorgon på dagen eftersom både jag och jim är lediga. Åh längtar till onsdag då jag ska träffa Tanya :D Kom på det nu en liten snilleblixt!

Nu ska jag duscha och invänta sex and the city.
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback