Jag ska börja leva efter "Carpe Diem"

Jag vill bli en sån person som tar vara på varje dag. Vakna klockan nio när det är helg, åka till badmintonbanan och sedan äta en sund lunch på stan efter de. Hur mysigt låter inte de? Jag vill inte sova till tolv på mina lediga dagar, parkera mig framför tv:n fram till fyra och sedan göra något av resterade timmar av dagen. Nixpix! Ändring! Carpe diem. Känns sunt och bra.

Veckans planering
Mån: Sjukhus 08.00. Må dåligt. Städa. Core
Tis: Äta frukt. Ha Daniella tid. Badminton
Ons: Luncha med Tanya på stan 12.30. Badminton.
Tors: Jobba + luncha med farmor. Core
Fre: Hällefors
Lör: Hällefors
Sön:Hällefors

Låter som en bra vecka!
Puss Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback