Jim Tillberg

Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Jag måsta ha världens bästa pojkvän. Dom flesta tjejerna tycker säkert det om sina pojkvänner, annars borde man kanske  inte vara tillsammans? Klart man tror att man har hittat den bästa. Men herre gud tror och tror, tror gör man i kyrkan, Jag vet att jag har hittat den bästa. Han har fixat och donat hela dagen. Köpt två skvaler tidningar till mig, fixat en supergod middag, städat, köpt "gotta" och inte nog med de utan han gick hemifrån oss för att hämta mig på jobbet för att det är farligt att gå själv hem nu när det börjar bli mörkt. Alltså har ahn sprungit ner och hämtat upp mig. Åh han gör så det pirrar i hela kroppen. Känner mig som en fnitrig liten flicka som är nervös inför sina första "killbaciller". Fatta att det är såhär efter 2 ½ år. Åh pirr pirr pirr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback