Konstiga människor finns de gått om

Korse jisses vilken dag! Har setat hela kvällen och eftermiddagen och bara mejlat massor av folk angående jobb. Då gäller det inte mig själv eftersom jag har fått dom timmarna jag behöver och vill ha, nej nu gällde det hela Jimpa. Han har sagt upp sig eftersom hans chef måste ha fått en hjärnblödning och blivit helt sjuk i huvudet de sista två veckorna. Säger att Jim inte sköter sina timmar och jobbar för lite, vill bara påpeka att Jimpa jobbat minst 6 dagar i veckan sedan han fick jobbet. Helt stört! Dessutom har chefen gått och spridit små rykten om jim till alla andra på hotellet som han jobbat på. Asså seriöst, att det finns sånna människor? Kan inte förstå hur det är möjligt. Men nu är det nya tag och bara att blicka framåt som gäller. Han har sökt minst fyra jobb ikväll och skrivit mejl till sin chefs chef för att förklara hur allt igentligen ligger till. Korse jisses! Vi har föresten också hyrt film, varg. Den var super dålig men ändå var jag tvungen att se klar hela. Fattade knappt vad den handlade om och hörde inte vad dom sa med den där konstiga dialekten.

Nu ska jag glo runt lite på folksbloggar och hålla mig uppdaterad =)

Puss Daniella


I wont let you fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback