Monday morning

Ojojoj va länge sen det var jag skrev :O Har haft fullt upp men nu jäklar har jag tid för er kära läsare. Är ledig ända till torsdag, skönt! Me hoppas att jobbet ringer tidigare ändå, hehe. Jag får inte nog!

Vad har hänt sedan sist? I fredags var det utgång som stod på schemat. Skulle egentligen ha gått ut på lördagen men både jim och jag skulle jobba på söndagen så vi tog vårat förnuft till fånga och va ordningssamma. På lördagen var jag dålig. Nej inte för att  jag hade drukigt för mycket för så var det verkligen inte. Tror jag slutade dricka vid typ elva tiden så var helt lugn när jag kom hem. Men tyvär gjorde jag det mistaget och köpte "fylle käk" på sibylla, kebab. Usch det tyckte inte min mage om. Spydde och sprang på toa hela lördagen. Tom hade tydligen också bvlivit dålig av kebaben där typ förra helgen, så varning varning varning för sibylla kebaben! Tack iaf alla inblandade i fredags, träffade massa roligt folk ute också =)

Idag ska jag städa riktigt fint och ha middagen klar när jim kommer hem. Håller tummarna för bio ikväll. Patrik 1,5 - verkar nte den hur bra som helst?

Puss Daniella


Tanya och Svea myser

Happy happy happy

Tanya and Rillson

Mathias ville vara med också

Darling och chocolate-bear :)

Kommentarer
Postat av: Tanya

Jag ser bilder på mig! :P Tack själv det var jätteroligt! men alldeles för dyrt för mig för jag var tvungen att betala taxi till nykvarn, :/ vi borde ta våran lunch! jag har föresten addat dig.

2008-09-15 @ 19:03:20
Postat av: Daniella

Haha hela kameran var full med bilder på dig och mig så fick sortera lite :) Men usch, hade ni missat bussen? Vi tog också taxi men det gick bara på 70 kr :D Men hallå, jag ser inte att du har addat mig? :O Gudars vilka problem. [email protected]

2008-09-15 @ 23:31:30
Postat av: tanya

tanya[email protected]



adda mig då :P



ja vi missade sista bussen med 20 minuter :P

2008-09-17 @ 12:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback