Något positivt

Åhhh fick svar av min läkare idag som talade om att mina prover såg jätte bra ut och att jag kan trappa ner på mina kortison tabletter. ½ tablett varje morgon i en måndas tid sen kan jag sluta helt och hållet - skönt! Nu är det bara methrotextat, folacin och mina embrell sprutor kvar. På väg till en friskare tid, känns skönt!

När jag lunchade med farmor i torsdags kom vår gemensamma sjukdom på tal.
Jag - Farmor tänk när vi måste sitta i rullstol
Farmor - Meeen Daniella, usch säg inte så
Jag - Men det blir ju kul, då kan vi köra chicken race :D
Haha man måste alltid se något positivt i det som händer!



Min ska vara rosa!

Kommentarer
Postat av: Jello

Vad skönt att det blir bättre!! Vi får ses snart!

<3

2008-09-16 @ 09:35:22
Postat av: Sofie

Bra att du börjar bli bättre :) Och det är väl SJÄLVKLART att din rullstol ska vara rosa? ;) haha!

2008-09-16 @ 14:52:07
Postat av: Daniella

Jello. Ah super skönt :) Måste komma och kolla in nya lyan! <3

Sofie: haha jaa det är ju klart att den ska vara. Sen vill jag att den ska vara så där hajpad med motor och skit. :)

2008-09-16 @ 21:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback